3. Het orakel van Zuiderdam: meneer van Dalen en de communicatie in het sociaal domein.

maandag 8 april 2019

Klantvriendelijk, goed bereikbaar, terzake, duidelijk, meedenkend. Veel organisaties proberen ieder voor zich de communicatie met de klant te verbeteren....

2. De wachttijd van meneer van Dalen in het sociaal domein

donderdag 21 maart 2019

Een wachttijd is iets anders dan een wachtlijst. Het is namelijk de totale tijd waarin een casus loopt. Casussen kunnen in de praktijk alle kanten uitlopen...

1. De zichtbaarheid van meneer van Dalen in het sociaal domein.

vrijdag 8 maart 2019

Met veel ogen heb je nog geen zichtbaarheid. Mogelijke klanten zijn zichtbaar zodra ze ergens, het maakt niet uit waar,  de status van casus krijgen...

0. Kwaliteit in het sociaal domein volgens meneer van Dalen

maandag 18 februari 2019

De organisaties in het sociaal domein werken samen in een los/vast en wisselend netwerk. In deze column wil ik de belangrijkste vier kwaliteiten van...